Mind the Gap

Tuotteen ja asiakkaan välille oli syntynyt gap, eli juopa. Tässä tapauksessa gapin oli tehtailuut Gap itse. Amerikkalaisen vaatebrändi-Gapin uusi logo herätti kuluttajissa sen verran närää, että yhtiö päätti palata vanhaan.

Hyvä näin. Tämä oli Gapin sponsoroima oppitunti siitä, kuinka brändi muodostuu sitten kuitenkin jossakin muualla kuin markkinointiosaston käytävillä.  Ja vielä: jos oma väki on logoonsa, viestiinsä, tarjoukseensa ym. kyllästynyt, on yleisö yleensä siinä vaiheessa vasta sitoutumassa tai jopa vasta löytämässä tuotteen.

Markkinointi vaatii suurikorvaista ja -silmäistä rutiinia. Ja vähän sydäntäkin. Niin ja ripauksen sosiaalista mediaa (FB).

 

Tagit: , , , , , ,

Buzzikuski alias Rami Kangas on yrittäjä, toimittaja, copywriter ja markkinoinnin suunnittelija.
Liittyvät kirjoitukset

Kommentoi

Osallistu keskuteluun jättämällä kommentti alla olevalla lomakkeella.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© Copyright - Buzzikuski