Onnittelut! Audin Facebook-kampanja (by N2) on poikinut jo yli 40 000 fania. Hieno saavutus, varsinkin kun kampanjaan liittyvänä arvontapalkintona ei ole kuin A3. Mikähän olisi ollut fanien määrä jos pykälää olisi kasvatettu vaikkapa A4:een, tai suorastaan A5:een?
Hauskuus sikseen. Mitä ihmettä on markkinointipäällikkö Heikki Leskisen ja muiden audimiesten puhe siitä, ettei nyt oikein tiedetä, mitä noilla faneilla tehtäisiin. Alppisukset on jo kuulemma arvottu. No sitten se Audi A3. Mutta entä sitten? Sosiaalisen median edelläkävijyys ei paljon lämmitä. Miten olisi vaikkapa 5000 auton extramyynti tälle porukalle? Jos tämä kampanja ei johda myyntiin, jäänee osuvimmaksi kuvaukseksi sosiaalisen median historiaan FB-kansalainen Petri Haapamäen viiltävä tunnustus:
Tiedä nyt sitten miten toi tunnustus viiltää… 😉